Nezooo canım benimde kese var ama içerisinde üreyen hicre var sadece bebeğe dair hiç bi şey yoktu kalp atisi falan hiç bi şey yoktu kürtaj oldum ama her hafta gidip beta verdim 3 ayda anca değerlerim sıfıra düştü doktorum en az bi yıl bekle bebek icin dedi ama ben dayanamadim allaha biraktim kendimi ve hamile kaldim simdi 6+1 deyim ama degerim yuksek yine doktor haftaya gel kalp atisina bakalim dedi ebem de ayni gebelik olabilir dedi inan çok yorucu geliyor gece dusunmekten uyuyamiyorum