Feyzanur__ 3 kere biri gece diğer ikisi arda arda öğlen olmak üzere nişanım geldi gece sancım da vardı devlete de gittim özele de bir parmaktan fazla açılmam olmadığı için gönderdiler
Dilekzamn Feyzanur__ Bende 37 haftalık hamileyim 2 gündür agrım var adet ağrısı gibi sizde öncesinde varmıydı herhangi bir ağrı
annebebek6748 Feyzanur__ 37+2 deyim benimde dun gece sari sumuksu az bise akinti geldi ayni zamanda hergun kontrol ediyorum ve dun gobegimin dustugunu farkettim. Sanci veya suyum gelmeden hastaneye gitmeme gerek yok galiba onun icin beklemedeyim.
yagmur_s Ormanmeyvelii nişan sarı olabiliyor mu🧐 benim biraz enfeksiyonum olduğu için nişan mı değil mi anlayamam eğer öyle ise😭 belki de geldi haberim yok 🤦🏻♀️
Meryyyy35 yagmur_s enfeksiyon olmasın o Nisan sefaf kanlı akıntı gibi oluyor yada kahve rengi lekelenme tarzin da diye. Biyorum
Fatmakcrr Feyzanur__ ilk gebeliginiz mi? Şu ana kadar sürek nasıl ilerleri. Benim de 37+4 hiç sancım yok. Ama otuzsekizde doktor suni ile baslaticak. Bebeğimin gelişim geriliği var.
annebebek6748 Eliiiiif canim yesil enfeksiyon olmasin surekli mi geliyo akinti? Nisani sari kirmizi ya da kahverengi diye soyluyolar hep
yagmur_s Meryyyy35 enfeksiyon var zaten bende sarı renkli mi geldi diye sordular o yüzden merak ettim. Benim de bildiğim kadarıyla nişan kahverengi lekelenme ya da kanlı oluyor 🤷🏻♀️
aise_meryem Bende 37 +2 yim benimde akintilarim sari. Idrar testi yapildi enfeksiyon felan çıkmadı nişan olabilir. Çünkü koyu ve sumuksu birşeydi şimdide yogun akintilarim geliyor beyaz