Seyma06 Gebeliğim ve 9 haftalık olduk bu gün ama içimde ki o hissi atamıyorum sanki bebeğime birşey olmuş gibi hissediyorum sanki gebelik belirtilerimi kaybetmiş gibi böyle bilmiyorum pazartesi randevu aldım bu 2 gün zehir gibi gecicek sanki bana 😔
Tasbebek Seyma06 benim ilk gebeliğim sen daha tecrübelisin tabi canım ama bende ilk 12 hafta falan sürekli tedirgindim her an bi şey oldu olacak içini ferah tut sıkıntı yapma rabbim kolaylık verecektir inşallah
Kubruzram Seyma06 benimdi ikinci gebeliğim 9+3 günlüğüm hamile kaldığım günden beri bende de bir endişe korku var bilmiyorum sanki hamile değil gibi ne biliyim niye böyle oluyor acaba ya psikolojik mi acaba