Dr gitim bebeğin esinde kireçlenme var nokta nokta beyazlamış eşi bebek dedi belenmesi azalmış bebek ters bide sen dedi dönse bile normal yapamazsın seni 16 sinda doğuma alacam dedi zezeryan olacan dedi suan 36 aftaligim sizce dr dedine uymalimiyim yoksa normal için bellemelimiyim donmesini