2kizanasi bende de bebek doğum yoluna yerleşmemiş ilk doğumum olacak, haftaya da yerleşmezse kesin sezaryen dedi doktor ama muayene etmeden önce yani bebeğin pozisyonunu görmeden önce haftaya çatı muayenesi yaparız demişti. Şimdi yapacak mı yapmayacak mı emin olamadım