iremsenpli11 Kasıklarımda garip bı kasılma tarzı birşey var saniyelik birşey ama sık sık oluyor yaşayan var mı
Buseufuk1531 iremsenpli11 Normaldir bende de olmustu hatta patlayacakmış gıbı bır his vardı ılerleyen zamanlar da gecıyor bol su iç ve yürü
iremsenpli11 Buseufuk1531 şu an için yuruyemiyirum 1.5hafta öncesi leke tarzında kanamam olmuştu düşük riski olduğu için doktor itirahat önerdi perşembe kontrolüm var bakalım inşallah ondan sonra