Burcu1101 Kullanmayı ne zaman bıraktınız? 12 haftalık olduk bugun bitti tekrar almam lazım mı çarşamba günü randevum
pheobebuffay Burcu1101 12 haftalıkken doktor bıraktırdı bence alma kontrolde doktor başka vitamin yazar büyük ihtimal
duru_pars Burcu1101 12. Hafta bıraktım vitamin verdi doktorum sonra halaaaa onu kullanıyorum dolik asitin daha fazla kullanılması uygun değil .
Mucize3370 Burcu1101 ben ilk bir hafta kullandım sonra bıraktım onu aldığım zaman kusmalarim başladı sonrada içemez oldum şimdi sağlık ocağındaki ebem d vitamini verdi onu kullanacam