38+2 yim son günler artık çok zor geçiyor gerçekten gebeliğin en zor zamanını geçiriyorum dersem yalan söylemiş olmam. Kramplar, ödem, ağrılar, yalancı sancılar, sıcak başkaları, sağa sola dönememek, bel ve sırt ağrıları… Eşim de çok şikayet ettiğimi söylüyor ama ne yapayım çok zorlanıyorum 🥴😩