Deletedmom_51 Günde 1 adet içiyorum bazen 2 içesim geliyor. Günde kaç tane tüketiyorsunuz ? Ya da tüketiyor musunuz?
fatmaa37demi5 Deletedmom_51 alıyosanız Kızılay Erzincan alın mutlaka. Sodyum oranı düşük ve magnezyumu yüksek
berceste5155 Deletedmom_51 benimde günde iki tane içtiğim oluyor hiç bir problem yaşamadım ama erzincan için afyonkarahisarın sodyum oranı fazla
Nskyhn Deletedmom_51 yani şöyle zorunluluk değil benim tansiyonum çok düşüyor çok iyi geliyor bı de soğuk soğuk başka bir şey icesim gelmediği için onu tercih ediyorum ama ödem falan tutuyosaniz 2 çıkarmayın
Mucize3370 Nskyhn benimde tansiyonum sürekli düşük 9.7 yada 10. 6 çıkiyor genelde ilk mide bulantilarimda bende soda içiyordum sonra bıraktım kusmalarim çok olmaya başladı
Aysgfrklc Ben mide yanması olduğunda içiyorum hele şu aralwr 2 tane bile oluyor Beypazarı 🙌🏻 İşe yarıyor