duuyqquu
Ben sezeryan oldum bebekle ilk ne zaman çıkarsan gel dikişine bakalım dedi, 5.gün bebek için çıktığımızda gittik birdaha ne zaman geleyim 40 çıksın mı dedim 2.ayda falan gelebilirsin dedi. Yani doktor çağırıyor ama doğum şekline göre günleri belirliyor sanırım