Yagmur123 Kızlar merhaba, ben altı haftalık hamileyim bugün kan testi yaptırdım tiroit değerim 0.2 çıktı doktorum da günde 3 öğün her öğünde 2 adet olmak üzere propycil tedavisine başladı dozu biraz fazla geldi ve bebeğe bişet olur mu diye korkuyorum hiç kullanan var mı veya daha önce kullanmış olan ?
Nurcin Benim 0.02 çıktı. Ama benim dr sabah aksam 1 adet verdi.... Sana neden cok vermis ki? Hamile oldugunu soykedin mi?
miroir iyi bir endokrinoloji bölümüne gitmenizi tavsiye ederim. 4 yıldır hashimoto yani trioit hastasıyım. Sanki bu değer için fazla gibi ilaç vermiş. Ama doktorunuz bu şekilde önerdiyse kullanın. Benim trioit değerim şu an 3,6 levotiron 100 mg kullanıyorım.