leona98 34+0 haftaya da geldik! 🐣 Cok umutsuzdum bu haftalari gore bilecegimden. Sukurler olsun💗🙏🏻 Siz hangi haftadasiniz? Durumlar nasil?
smallbaby leona98 35+5 teyiz bende inanamıyodum erken doğum riskimiz vardı bebişim tersti döndü velhasıl geldik bu günlere çok şükür inşallah zamanı dolmadan gelmez çünkü daha çok küçük 😢
Seyma-Aslan00 leona98 çok şükür. Sağlıkla al kucağına inşallah canım💜 bizde 33+2 olduk cok sükür. Gecen hafta bi kaç damla pembe leke geldi doktorum önlem amaçlı prıgestan fitil baslattı 2 hafta kullanicam. Sağlıkla dört gözle bekliyorm kızımı☺️
angela4 leona98 35+4 haftamızdayız kızımız olacak burada postları okurken bende o zamanlara gelebilecek miyim derken kendimi bu haftalarda buldum çok şükür🥰 hepimizin bebişleri sağlıkla gelsin Rabbim isteyen herkese nasip etsin🤲🏼
Ozge1234_ Biz daha küçüğüz bugün 7 haftayız henüz kalp atışı duymadık biraz endişe korku heyecan hepsi karışık 🙄🤲😔
Sd_gulerer88 Ozge1234_ bende demin geldim doktordan bir gun oncesi ogrendim betada 15370 cikti 6 haftalik gec dollenme dedi polikistikten dolayi haftaya cuma cagardi kalp atisi icin insallah rabbim duymayi nasip eder
HFP Ozge1234_ merak ediyorum da benimde ilk hamileliğimde 7+1 ken atmamıştı kalbi bebeği aldırmam gerektiğini söylemişlerdi. Sizin doktorunuz ne dedi tam olarak ?
Ozlemcck Buketkara Peki döndümü bebeğiniz ? Bende 33+4 ikiz bekliyorum ama ikisininde kafası yukarda henüz
gamzekck Yigitinannesiiii kilo olarak falan mı benim kinin kilosu üç gün önce falan 1897 di bana az geldi ama doktor normal dedi