miranmomsss yanlış yapmışsınız bu haftaya kadar dikkat edecektiniz bu haftadan sonra almaya başlayacaktiniz. kesinlikle yemenizi kısmayın bu saatten sonra bebeğin gelisme zamanı, ben suan 31+0 dayim erken doğum riskim var ve kilo aldirmaya calisiyorum. bende sizin haftalarinizdayken biraz boşladim sonuclari kötü olabilirdi Allah korusun suan ilaclarla dogumu erteledik, kilo almaya calisiyorum 1500 gram cunku.Hiç birsey bebeğimizden önemli değil. Lütfen yeterli beslenin.