19 Eylül genel anestezi olacam mecburen epilepsi hastası olduğum için malesef heyecan yaparim vs diye genele karar verdi doktor ama iki yıldır herhangi bir nöbetim atağım olmuyor. Korkmaya başladım nasıl olacak nasıl yapacam. Doğum yaptığımı bebeğimin ilk ağlama sesini duyamiyacam . çok moralim bozuldu .