rabiairem Arkadaşlar doktorla görüştüm kanmam vardı sebebi rahim girişinde yara olması dedi bebeğe zararı yok ama bir işlem yapamam dedi sizinde başınıza geldi mi hala ufak ufak kanamam devam ediyor ne yapıcam hiç bilmiyorum canımı sıkıyor 🥺