Nus_12 Malesef bebek hareketlerinin en acı yönü o, alt taraftaki hareketleri. Eşimle günlük rutin konuşmamız şu şekilde, bende aniden bağırıyorum o yine ne oldu diyor, bende alttan vuruyor diyorum 😅 Sonra gelip kızını azarlıyor annene iş kesme kızım diye 😁