ecem11 arkadaşlar şimdi okullar açılıyor ya açıkcası nöbet tutmak normal halimde bile çok yorucu oluyordu şimdi 15. haftamdayım ilk gebeliğimde düşük olmuştu acaba nöbet tutmak istemesem yönetmeliğe göre nasıl oluyor
Soruyorumm ecem11 24.haftadan sonra yasal hakkınız ondan önce sanırım rapor almanız gereke bilir okul müdürüne bir sorun bence
onelastgoodbyy ecem11 nöbet 24. Haftadan itibaren yasak diye biliyorum. Öncesi için idare ile görüşün, belki bir guzellik yaparlar. Hani haftada 1 nöbet düşüyorsa onu 2 haftada 1 ya da ayda 1 e dusurebilirler. Keşke hiç tutturmasalar..
Adacan Ben özel sektördeydim 5 haftalıksin öğrendiğim de mudurumle paylaştım sonuçta hastane izinleri vs. Olacak diye bana asla nöbet yazmadilar boş derse dahi sokmamislardi yorulurum diye
ecem11 Adacan ya ne güzel biizm okul biraz kalabalık ve öğretmen açığımız hep oluyor konuşacağım idaremle ama yine de haklarımı bilmek istedim. İnşallah sizinki kadar anlayışlı olurlar🙏
Adacan ecem11 devlet ise onu bilmiyorum kuzum açıkçası ama normalde nöbet yasak diye biliyorum. Özelde isen tamamen müdürüne kalmış bir durum tabi ki Malesef.
ecem11 Adacan devlet evet ama daha önceden düşük yaşadığımı biliyordu müdürümüz açıkcası idaremiz genelde erkek olduğu için onlarla böyle şeyleri konuşmaktan çekiniyorum inşallah yardımcı olurlar
teachersrn ecem11 24.haftaya kadar nöbet tutmanız gerekiyor. Doktorunuz nöbet tutamaz şeklinde bir rapor yazarsa olabilir. Benim ilk gebeliğimde düşük tehlikem vardı yine de doktor öyle bir rapor yazmadı
bkts ecem11 yasal haftasini bilmiyorum ben varsa oyle bir sey ama 9 haftalikken soyledigimde hemen nobetlerimi kaldirmislardi. Yasal hakkin demisti mudurum. Ozel okul ogretmeniydim bu arada.
Demirssmomm ecem11 Özel ve kamu arasında fark var. Kendi mevzuatınıza bi bakmanız gerek yada doktorun nöbet tutamaz diye rapor yazması gerek
ecem11 cevaplayan arkadaşlara çok teşekkür ederim doktorumla konuşup idaremle artık konuşup halletmeye çalışacağım 🤗🌸🌸