Merhaba anneler kafam çok karışık size danışmak istedim şuan 35+3 günlük hamileyim 33+4 te gittiğimde bebeğim 2189 gr dı.devlette olacak doğum dr umla knuştum bana denk gelirse sezeryanını yaparm demişti. Ameliyat günü de ayın 16 sı ve ben o zman 37+2 oluyorum erken mi olur sizce sıkıntı yaşayan oldu muu ?