Kızlar hepinizze ayrı ayrı tesekkur ederim evet hepiniz cok haklısınız zaten bılerek tasımadan bınadan iceri almam lazımdı veecde kımse yoktu o an kendımı unuttum tabıkı yapmamam gerekıyordu ama zorunda kaldım dogru kımler ne işler yapıyordu da bısey olmuyor allah kotuyuncu tabıkı koruyor vicdan rahatlatmakta degılde basına gelen var mı dıye sormak istedık ılk gebelıgım ve etrafımdakı herkes bısey söyluyor ve ne yapacagımı bılemıyorum vogu zaman yinede güzel kötü düşünceleriniz için tesekkür ederim cok haklısınız