DilaraBozkurt Arkadaşlar ben hem özele hem devlete gidiyorum devlet hastanesi 4 hafta sonra gel şeker yüklemesi yapacağız dedi şimdi özeldeki doktorum da yapmak isterse ne olacak devlette yaptırmasam 4 hafta sonra ultrason mu yapar sadece fikir verir misiniz
Perihanmuhammed DilaraBozkurt şeker yüklemesini yaptırmak zorunlu değil galiba ben oğlumda yaptırdım ama bunda istemiyorum yaptırmak
Bahar11mucize DilaraBozkurt hayır hiç bi sorun olmaz bende senin gibi hem devlette hem özelde takipliyim ama devlete nadir gidiyorum söyledim doktorumada özeldede muayene oluyorum orda yaptıryorum diye tamam bizde sonuçlarını getirirsin dedi tamam dedim
Bahar11mucize Perihanmuhammed ikinci hamileliklerde ilkinde çıkmadıysa yapmıyolar diye biliyorum ben benim yengemde ikinci hamilelğinde yaptırmamış doktoruda istmememiş ama ilkinde yaptırmakda fayda var
goncacan Seker yüklemesi sıkıntılı bişey degil ki eger gebelikte şekeriniz yüksek cikipta bunun bilincinde olmazsanız kötü
DilaraBozkurt goncacan yaptırmak istemiyorum demedim okuduğunuzu anlamadınız sanırım iki kere şeker yüklemesi olursa nasıl olacak dedim
goncacan DilaraBozkurt yok iki kere olmaz devlette yaptırdığnizi özeldeki doktorunuza söylersiniz ve sonuclarinizi gösterirsiniz