Öğretmenim pazartesi günü 37+0 oluyorum yani seminer başladığı gün. Ben 32. Haftamda çalışabilir raporu almıştım izinlerimi belki aktarabilirim diye. Çalışabilir raporum da izne ayrılma günü 07.09.2022 gözüküyor yani çarşamba günü ama ben pazartesi zaten 37+0 oluyorum. 2 gün seminere gidecek miyim acaba ?