Doğum yapalı yaklaşık 3 ay olmak üzere vitamin vs hiçbir şey kullanmadım ondan mıdır bilmiyorum diz kapaklarım ve ayak bileklerim çok ağrıyor gün geçtikçe hareket kabiliyetimi azaltıyor dr gideceğim tabi ama başına böyle bir şey gelen var mı neden olabilir?