Melek0017 benim 21 mayıs 15+0 olduk 12 haftalıkken gittiğimde kıza benziyor dedi ama emin değilim dedi 13 haftalık gittiğimde bebeğin pozisyonu uygun değil göstermiyor dedi dün yine gittim ama bu sefer de bebek uyuyor dedi pozisyonda değil dedi o kadar karnımı dürttü doktor uyansın pozisyon değiştirsin diye yok banamısın demiyor uyuyorr yine öğrenemedik tam net bişey 😂🤣