Anneler merhaba 27 günlük kız bebeğim var aşırı ıkınma ve çişini yaparken acı yüksek ağlama ile acile gittik idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendilet torba verdiler onunla idrarını alamayınca leğen üzerinde tutup çişini bekledik çişini yapmadan 5 saniye önce öyle acı ağlıyor ki yavrum yüreğim dayanmıyor ama tahlilleri temiz çıktı röntgen çekildi gazı var denilip lavman yapıldı 1 saat sonra yine acı ağlamaları başladı başına gelen var mı sebebi nedir öğleden sonra yine acile gideceğiz başına gelen var mı lütfen bişeyler yazın