NslhnAltun5580 Kevser6268 32 de 1900 dü 33 üm hafta da 2 kez kontrolüm var kilo alıyor gün geçtikçe 2.100 şuan da daha da alır umarım
NslhnAltun5580 Sevgiiss Amniyon sıvısı sınırda benim o sebeple doktorum biraz tedirgin ama bu hafta herşeyi iyi dedi çok şükür sonlara doğru tedbirli olmakta fayda var demişti birde
Sevgiiss NslhnAltun5580 inşallah sıkıntı yaşamazsın canım beni 3 hafta sonra çağırıyorda ondan sordum