Melissssa [bilinmeyen] aynen ben de katılıyorum ayrıca sağlıkla ilgili o kadar post yazıyoruz boş bırakıyorlar dedikodu postlarına 250 tane yorum geliyor eskiden her gün açıp okuyordum artık sadece bebeğin gelişimine bakıyorum iyice amacından çıkmış