Selamlar 34+3 haftalık gebeyim, bebeğim doğum kanalına çok yakın. Doğum erken olabilir dedi doktorum. Midemde artık o baskıyı hissetmiyorum çok rahat midemin olduğu yer yanmalarım da bitti. Ama artık mide bulantım var. İlk gebeliğim olduğu için bilgim yok son aylarda bu şekilde oluyor mu ?