İzmir’den merhaba
Kadriye_35 15+3 İstanbul’dan merhabalar 🥰
Muğla’dan merhaba 🤗
BBuseY nasılsınız nasıl gidiyor hamilelik
Kadriye_35 çok şükür bir sıkıntımız yok .. sizin nasıl gidiyor 🤗
BBuseY aynen Allah’a şükür bizde iyiyiz
Eldgrn bende aslında 15+2 bugün
15+3 mıde bulantısındannsora sımdıde mıde yanması sızde de oluyormu🥵
Den1z_21 çok hafif benim ama sürekli ekşi bir tat var ağızda
15+1 çok acikirsam midem bulanıyor sadece başka hicbi sıkıntı yaşamıyorum Allaha şükür 🙏🙏
Meltem99- çok şükür
15+1 merhaba Ankaradan
Gul2020 merhabalar
15+2 💙 Tokattan sevgiler
Eda210622- siz aynıyız 15+2 nasıl gidiyor
15+2 nevsehirden selamlar 😁
Greeneyes1997 merhaba sizinlede aynıyız 15+2
15+0 Kocaeli🌸