Rapunzelinanasi Kaahvelii 30 a girince daha yeni başlıyormuşuz arkadaşlar kandırmışlar bizi 😂😂 34+1 den selamlar 😂
zamaneannesi80 Kaahvelii bende 30 u bekliyorum sanki ondan sonra hızlı geçiçek gibi 😂😂 hazırlıklar kıyafetler yıka ütüle derken😂😂 28+5 iz bizde tam 30 olduğumuz gün randevu var 🤭
minigimherseyim Kaahvelii 29+5 iyice heyecan sardı zaman azaldıkca 😁 Pazartesi doktora gidicem tam 30 olcam daha dogum konusmadık erken mi bilmiyorum en son 26 haftalıkken gittim meraktan catlıyorum kilosu ne oldu saglıklı mı diye🥰🙈 catı muayenesi falan ne zaman yapılıyor
Kaahvelii cheryyy46 bana da 26.haftada öyle geliyordu🙈 Ama şuan 29 oldum diye seviniyorum 😍😇 Şunun şurasında ne kaldı ki 34 36 38 🥰
Ozlemtastekin 29+4 ten selamlar😆 ağrılar,uykusuz geceler beni korkutsa da, kavuşmaya az kalıyor olması mutlu ediyor.Sağlıkla gelsin miniklerimiz 🤍
minigimherseyim Ozlemtastekin 29+5 benimde gece uykum cok bölünüyor bacaklarım sırtım belim agrıyor sürekli saga sola yatmaktan 🥰😅 ama gün içinde iyiiym bi agrım yok sükür. Siz dogumla ilgili bişey konustunuz mu doktorla 🙊😁
Kaahvelii minigimherseyim bende pazartesi gidicem merak ediyorum boyunu kilosunu🙈 Benim sezeryan olcak muhtemelen ilki de öyle oldu ama bakalım nasip😝
aslansmommm Kaahvelii 30dan sonrası çok hızlı geçiyor 🥰 ama bir o kadar da zorlu geçiyor 35+3 şu an hem psikolojik hem fiziksel olarak zorladı beni Allah yardımcımız olsun
Ozlemtastekin minigimherseyim bu hafta kontrolümüz var bakalım ne durumdayız heyecanlıyım çünkü hiç yüzünü göstermeyen bi kızım var 😆 inşallah kilosu vs güzeldir bu hafta öğreneceğiz son durumumuzu🤍
3bebeli1kedili Bugün 28.haftaya girdik üçüzlerimle 🙈 bakalım daha ne kadar dayanacak sıpalar içeride sanki daha dün gibi üçüz olduklarını öğrendiğim ne ara bu kadar zaman geçti hiç farkında olmadan. Ah şu ağrılar sancılar olmasa 9 ay taşıyayım ☺️🤗
Tasbebek 3bebeli1kedili ay maşallah Allah kolaylık versin inşallah normal yolla mı gebe kaldınız üçüzlere ilk duyduğunuzda ne hissettiniz 🙈
Tasbebek Kaahvelii 29+1 bende selamlar Şuan bel ağrısıyla yazıyorum gece 7 ye kadAr boğaz yanmasından uyuyamadım 😭
Kaahvelii Tasbebek ay aynıyız doğurmasam iyi dün misafir ağırladım bugunde domates şişesi yapıyorum sırt bel gitti umarım sıkıntı olmaz 🥴
zamaneannesi80 Kaahvelii ay bende öyle hissediyorum şimdiden ağırlaştım zaten bide sıcakta işte yapılmıyor 😂 daha bi sürü de eksiklerimiz var ah bu ekonomi😏