Demirssmomm Hicrancn Luladesing, ben memnun kaldım. Kumaşı iyi. Baskıdan önce ve kargodan önce fotoğraf paylaşıyor
Burcu-2634 Hicrancn instagramda bebeqon sitesinden yatırdık kumaşı çok güzel yumuş yumuş baskıları da kalteli
Deletedmom_110 İnsta betusunhediyelikleri den yaptırdım bana baskılar çok basit ve kalitesiz geliyor nakışlı tavsiye ederim ben çok memnun kaldım kızım iki aylık olana kadar giydi asla rengi falan solmadı🌸
Bebisinizz Nurgul_nurgul sizinki de çoook güzelmiş güzel günlerde giysin inşallah bebişimiz😍 hangi sayfadan yaptırdınız ve fiyat bilgisi alabilir miyim 🐣🥰
Srdm Hicrancn instagram minikonsept sayfasından yaptırdım kendi internet sitesi de var ben ordan ilan açtırıp o sekilde satın aldım
Bebisinizz Srdm memnun kaldınız mı peki kumaşı el işlemesi nasıl? İnstagramdan baktım da bebek için birsürü şey var hepsini bu sayfadan yaptırabilirim eğer memnun kaldıysanız 🥰
Srdm Bebisinizz kargom daha gelmedi ama güvenilirlik konusunda tavsiye ederm simdilik kargom gelince kalitesiyle ilgili de bilgi vericem 😊