Ben dün çaydanlığı yıkarken domesyos ve cif kullanmıştım da bugun cay yaparken her hangi bir köpük falan olmadı ama sanki çayın tadı farklı geldi bir yudum içtim az bisey sonra tekrar yıkadım sonra gene tadı değişik geldi bir yudum ictim sizce sorun olur mu emziriyorum bebeğimi ne olur