nilsmomy GulsahTasdelen bende sırt ağrılarıma kullanmak istiyorum ama internette bir bilgi bulamadığım için kullanamadım
Dilaraortacc1 GulsahTasdelen ben kullanıyorum çok güzel nemli tutuyor kaşınmiyor karnim ama yapısal sanırım her yerim çatladı bacaklarım genital bölgenin üstü bile ama kullanmanı öneririm bana doktorum çatlağı sıfıra indiremezsin sadece je kadar nemli tutarsan o kadar az olur dedi kasıma kesinlikle
Ozra GulsahTasdelen bende hamileliğimin başından beri kullanıyorum kaşıntısını alıyor hemde daha çatlamadım 36 olucam yarın
Dilaraortacc1 nilsmomy kantoron yağı açık yarayi kapatma ozelligiyle bilinir doğal zeytinyağından yapıldığı için vücudu uzun süre nemli tutar biz kendimiz.yapiypruz ordan biliyorum
nilsmomy Dilaraortacc1 ben eskiden sırt ağrılarıma sürüp üzerine sıcak havlu koyuyordum bir tek o iyi geliyordu yoksa uzun süre devam eden ağrılarım oluyordu 🥲 özelliklerini pek bilmiyorum ama hamilelikte kullanmaya cesaret edemedim
Dilaraortacc1 nilsmomy kullanabilirsin hiçbir zararı yok ama güvenilir yerden al doğal olsun yani ben 20. Haftadan sonra danistim hem ebeye hem doktora dogalsa kullan kremlerden daha iyi dedi
GulsahTasdelen Çook teşekkür ederim arkadaşlar bendeki de ev yapımı anneannemler yapıyor gönül rahatlığıyla kullanabilirim ozaman
Veronika GulsahTasdelen kantaron yağını bebeğim için kullanıyorum pişiğe iyi geliyor pişik olmasını da önlüyor bence, pişik kremleri vazelin gibi cildin hava almasını önlüyor pek sevmiyorum