Dün yükleme sonrası bugun ölcüm yaptım evde ve aclık 80 tokluk 128 cıktı, normal kabul ediliyor sanırım bu değerler bu sekilde olup insulin kullanan cıktı mı, ayrıca yenilen şekerli ve o glikoz un biraz yüksek cıkması fark etmiş yinede. şkür düşmüş bakalım 1 hafta devam ölcüme 😂😂