Kivircikgebe Geçen hafta doktorumuz 40 haftayı doldurup öyle konuşalım dedi bebiş de iri salı günü kontrol var acaba yatırıp suni mi başlatırlar yoksa sezaryen için başka gün mü verir tecrübeli olan var mııı
Aselmeva_ Kivircikgebe Devletde ilk defa sezeryan olacağım ama komşum 40 haftayı dolduruyorlar dedi sorun yoksa gebelikte 😁
Dilaraortacc1 Kivircikgebe benimde uygulamaya göre son 2 şuan 3 günde bir kontrole gidiyorum yeni geldim hastaneden çarşamba ya da perşembe suni sanci verilecek 36 saate kadar veririz bebeğin kalp ritminde sıkıntı olmazsa dedi yani en fazla 40+4 e kadar bekleyecek mekonyum zehirlenmesi riskinden kaynaklı
Derya Kivircikgebe ben devlette 41 e girmiştim doktorum tercihi bana bıraktı istersen sezaryene alıyım korkuyorum dersen dedi bende beklemek istediğimi söyledim sancılarım yetersiz gelince de suni vererek destekledik çok şükür 1 sene önce doğurdum🌸
Kivircikgebe Aselmeva_ pazartesi günü dolduruyoruz salı gününe kadar doğum olmazsa gel o zaman bakalım dedi direk yatırırlar mı acaba yaa
Kivircikgebe Dilaraortacc1 sizin özel hastane mi devlet mi acaba beni haftada bir çağırdı salı günü gidicem ama suni sancı falan konuşmadık hiç sanırım bebeğin baş ve karın çevresi geniş o yüzden riske atmak istemiyor
Deletedmom_7 Derya hangi hastanede yaptınız acaba tercihi size bırakması çok güzel bir hareket çünkü şu an hiçbir devlet hastanesi tercihi bize bırakmıyor.
Kivircikgebe Derya maşallah Allah analı babalı büyütsün bizimki şişko 39. Haftada 4350ydi kilomuz o yüzden sanırım 41i beklemez
Dilaraortacc1 Kivircikgebe özele gidiyorum test etmek için devlete de muayene oldum bebeğimin kafasi benimde büyük ama doktor normal istiyorsan deneyelim dedi
_edakrsu22 Acilman falan yoksa sende bebekte iyiyse 40 haftayi gecirebilirler bekleyebilrler biraz daha bence
Kivircikgebe _edakrsu22 açılmam yok bebiş de iyi çok şükür ama 4350 kiloydu en son ve kafa ve göbek çevresi geniş
Deletedmom_7 Kivircikgebe hay maşallahhh 🧿🧿🧿 çok kilolu olduğunda beklemiyorlarmis arkadaşım 3800 doğum yaptı onda beklemediler. Ama benim oğlum minyon olduğu için biz bekleriz 😬
Kivircikgebe Derya devlet olduğu için sanırım benim de normal doğumu istediğimi gördüğü için ısrarcı olmadı ama sezaryen olabilir demişti bekleyelim görelim dedi sanırım sezaryen olur bende riske atmak istemiyorum
Zeynep2019 Kivircikgebe merhaba bende 40 haftalığım gittiğiniz zaman büyük ihtimal doktorunuz size gün vericek benimki öyle oldu salı günü sabah başlatıcaz doğumu kısmetse benim ikinci doğum olduğu için normal başlycak açılmaya göre gerisini konuşcaz
Kivircikgebe Zeynep2019 hiç açılmanız var mı bir de bebiş kilosu normal mi acaba keşke benim de normal olsa
Kivircikgebe Dilaraortacc1 sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah kafa büyük olsa bile çatıya falan da bağlı zaten ultrasonda yanılma payı da oluyormuş