Merhaba kızlar 1 hafta önce dişimi çektirdim antibiyotik kullanıyorum bir kaç güne bitecek hamile değilim doktor folik asit verdi kullandım 5 gün ancak diş çekilince bıraktım bugün 1 hafta oldu çekileli sormak istediğim hem folik hem antibiyotik kullanırsam bi sakıncası olur mu bilginiz var mı veya kullananlar . Doktora ulaşamadım o sebeple sormak istedim sizlere 🙏🏼