Bilgess 35+4 deyim doktorum herşeyin normal doğuma uygun olduğunu fakat 36 da çatı muayenesi ile son kez bakacağını söyledi . Çatı muayenesi normal çıktığımız muayene gibi mi kimisi çok ağrılı olduğunu söyledi . Alttan muayene olmakla farkı nedir
Gozde1909 Bilgess bende 2 gun once oldum kasma kendını rahat bırak ben acı duymadım derın nefes al oldu ve bıtıyor öyle büyütülecek bir acı falan degıl