Erizdamla33 Selammm kizlarr 🤗 Ben catlatma iğnesi oldum ve son iki gündür baş dönmesi ve mide bulantısı yaşıyorum ne zmn test yapmalıyım benim gibi olanlar var mi icinizde 😊
iremsenpli11 Çatlatma iğnesi vücuda HCG hormonu verdiği için ilk günlerde hamile gibi hissetmeniz normal . En güzeli çatlatma ignesinden 15-16gun sonra test yapılması . Ondan öncekiler sizi yaniltabilir .