Gozzy
Bebeğinize mutlaka anne sütü vermeye çalışın. Emzirme konusunda müthiş sıkıntılar çektim anlatsam roman olur. Ama hepsi geçiyor merak etmeyin. En başta bunların geçeceğine emin olarak içinizi ferah tutun. Bir diğeri gelen ilk süt koyudur kıvamlıdır kanallardan inmesi zordur zaman alır ama 10-15 gün sonra sütünüz normale döner. Eğer bu işk sütü boşaltmazsanız daha büyük sıkıntılara sizi sokabilir, mastit olabilirsiniz. Bebeğinizi normal memeden emziremiyorsanız silikon uç kullanabilirsiniz, sağıp biberon ile verebilirsiniz. Ayrıca size şunu söyleyeyim bebeğim 10 günlüktü 150 ml anne sütü içiyordu. İnanması zor gibi 10 günlük çocuk nasıl her saat başı içsin o kadar süt dimi? Ama bu bebek doymadığı için değil bebek memedeki tatminliği biberon ile sağlayamadığı için emdikçe emiyor ama memenize alsanız o kadar içmez. Bebeğinizden günde 5-6 tane dolu dolu bez alıyorsanız o bebek doyuyordur. Sağım yapın emzirin bebeği olabildiğince göğsünüze alın bu günler geçecek emin olun 🌺