pitircikannesi1 Kızlar 15 haftalık ikiz bebişlere hamileyim bugün kontrolüm vardı doktorum % 80 biri kız biri erkek dedi ama alışverişe başlamayın henüz bir ay sonraya da detaylı ultrasona gün verdi 😊😊
Nisam2008 pitircikannesi1 Erken çok daha bence ama tabi siz bilirsiniz 😊 Benim 26 hafta ama daha hiçbirşey almadım 30 haftadan başlıycam inş😊
Mu_czlrm Benim de ikizlerim olacak ama bnimki tek yumurta biri neyse digeri de o 14 haftalikken kız demislerdi sonra 16 da kesin olarak erkkek olduklarini öğrndik bnce birz daha bekleyin 😍
pitircikannesi1 Mu_czlrm benim de çift yumurta ikizi canım. Evet bir ay daha bekleyeceğim sonra alışverişe başlayacağız inşallah 🙏