gbdl2023 bende oldum 13.haftamda inan hic korkulacak bişey yok canım belden aşağı uyusturuyolar ignede acitmiyor hiç bişey hissetmiyosun sonda takiyolar bnmkini uyustuktan sonra takmislardi serklajdan sonra uyuşukluk gidince yine ağrı sızı hicbisey hissetmiyosun dikiş yok gibi oluyo sadece iki üç idrarda yanma oluyo oda sondadan dolayı ve karnmda biraz sancı olmuştu benim agri kesici yaptılar 1 gece gözlem altında kaldım her ihtimale karşı ve çıktım şuan 19 haftaligim ilk bebegimi 22 haftalıkken kaybetmiştim 😏😔