Merhaba kizlar 3 gundur ovulasyona basladim.Adetimin 8-ci gününden itibaren başladım.Yani adet bitiminden 3 gun sonra.İlk yapdigim saat 4 bucuklardaydi.İkinci gunu yani dün yapdigim saat 10 bucuklarda,bhgün yapdigimda simdilerde 11 ceyrek civarlarinda.Yani sivi alimida olmadı oncesinde evet cizgilerde gozukuyor normal olarak ama sormak istedgkm sey suki ben en dogru hangi saatlerde yapayim?Sabah erken kalkinca susuz kalmak zor oluyor benim icin o yüzden sormak istedim en dogrusu hangi zamanlar.Ve şuni bilmek isterimki eger mesela yumurtlama gunuyse diyelimki ben gunun hangi saatindede yaparsam yapayimmo cift cizgiyi gorurum dimi yani diger gunlerdeki gibi soluk cikmaazz..
Yardımcı olursaniz sevinirim