Dun akşam saat 10 da minik kızımı kucağıma aldım. Biraz zorluydu ama olsun sonu için herseye değer ❤ Rabbım isteyen bekleyen herkese bu duyguyu nasip etsin. Suni sancı aldığım için uzun ağrılı Bi gün oldu ama olsun dediğim gibi sonu için herseye değer. Yeter ki gelsin. Bidaha razıyım o ağrıları çekmeye 💜