Arkadaşlar dün doktorum akıntım için verdi ancak ilkini kullanırken çok çok çok zorlandım. İçeri de sokamadım yeterince. Kolay yolunu bulmuş olan, bi akıl verecek olan var mı?
Not: diğer başlıkları inceledim, elimi ıslattım yine zor oldu epey. Krem, yağ vs kullanan?