Sevim2211 doğum yapmadım ama dogumhane de güvenlik olarak çalışmıştım. Haliyle herseye şahit oluyorduk. Gercekten cok kotu , orda çalışanların iyi gününde olmanız falan gerekiyor iyi ilgilenilmesi için aksi taktirde gerçekten tam doğum aşamasında bile hastane değiştireni cok gördüm. Lütfen yanlış anlamayın eger eşiniz yada siz yüksek merciilerde çalışmıyorsanız kesinlikle önermem. Dogumhanede bir cok oda var ve kapıları sürekli açık. Bu cok kotu bisey diğer insanların doğumuna vs şahit oluyorsunuz ve sesler sizi cok etkiliyor. Sezeryana gidecek olsanız bile önce orada bekliyorsunuz. Olurda orada doğum yaparsanız umarım çalışanların iyi gününe denk gelirsiniz