KumsAlyaa Bu sabah kahverengi lekem geldi hemen acile geldim 9+6 doktor kalp atışını ilk kez dinletmedi ama gösterdi bak kalbi atıyor dedi hemşireye fk pozitif dedi crl 22 dedi 9 haftayla uyumlu dedi yani kızlar geriden mi geliyor bebeğim korktum
mhrmom KumsAlyaa sakin ol 9 haftalık değil mi işte uyumlu haftasıyla. Başka bir şey demedi mi? Yerleşme kanaması olabilir
1Pamuk KumsAlyaa hiç endişe etmeyin benimde kahverengi lekeler 2 ay boyunca oldu çok riskli bir gebelik geçirdim ben hala öyle ama korkmayın sizin yerleşme kanaması bile olabilir belki bana düşük önleyici vermişti doktorun size verdi mi iğne filan
bendiyebiriii KumsAlyaa e keşke doktora sorsaydınız. Gönlünüz burda söylenenlerle rahat etmez bence kafanız daha da karışır. Ama benim de olmuştu lekelenmem hemen gitmiştim doktora hiçbir Sıkıntı olmadığını söylemişti. Yine de progestron başladı. Bence doktorunuzu arayın çünkü çok dert oluyor insanın içine doktordan duymadıkça her şey.🐣💐
KumsAlyaa mhrmom 1Pamuk bendiyebiriii Özele gidicem birazdan kızlar devlette acile geldim kan idrar aldılar sonucu bekliyorum çıksın özele gidicem iğne filan vermedi demedi birşey söylediklerini de zaten yazdım