yalcinsevda_06 ayy inşallah bebek hayırlısı ile sağlıkla gelir de hepsi geçer inşallah herkes sezeryan kolay diyor daha iyi filan ama bende normal doğum istiyorum amakorkuyorum diye sezeryan mi olsa diyorum ama şimdi epidural var uyusturuyorlar hissetmiyorsunuz filan bakalım hayırlısı olsun inşallah 🥺🙏🏻🤲🏻 hakkımızda herkes doğuruyor sezeryan yada normal e bizde yaparız ya öyle düşünüp rahatlayın 🤭💞