Anneadayi89 Geceden beri her yarim saat 45 dk ya bir kasiklarima agri giriyor kalkinca hafifliyo yatinca daha fazla sanci mi bu ayirt edemedim
mhrmom Anneadayi89 benim de öyle sancı gelip gidiyor ama dakika tutamadım ve hâlâ devam ediyor. Gece bir sancıyla uyandım anlatamam geliyor dedim😣 sanırım artık vakit yaklaşıyor.
minikmucizemmmmmmm Anneadayi89 ayy benimde 04:15 ten beri yarım saat aralıklarla kasılma, sancı ve bel ağrılarım var geliyor sanırım. 10 dkya düşmesini bekliyorum
suscarparimm Anneadayi89 Sıklaşırsa eğer hastaneye gidin her 5 dakikada bire inerse dayanılmaz şekilde olur doktorunuza bilgi verin ama şuan için
Anneadayi89 minikmucizemmmmmmm benim sancim gecti ama sabah kalktigimda kanla birlikte akinti vardi bugün hastaneye görünücem
minikmucizemmmmmmm mhrmom 37+4 doktoruma mesaj attım gelin nst bağlayalım dedi. Duruma göre karar veririz dedi bakalım kahvaltı yapıp gidicem
minikmucizemmmmmmm mhrmom dakika tutabiliyorsaniz bakın bir ona göre doktorla iletişime geçin. Burda diyorlar ya Su gelmezse nişan gelmezse sancı ds olsa boş fln diye onların ikisi gelmeden de doğuma giden çok kişi var. Sancılarınizi takip edin