ense4275 ben zaten migreni olan biriyim. Hamile olmaktan hep bu yüzden kaçtım. Çünkü benim başlıca içeceğim arvelesti. Ama gebe kalınca doktor bana çok ağrırsa parol al demişti. Bi kaç kez ağrım oldu. Ama ilaç almadım. Onun yerine tülbenti sıkı şekilde bağlayıp bir 5 dk karanlık odada uzandım. Sonra çıkardım ve uyudum.