Novaa Merhabalar bugün ikidir sol yanımda sivrilik hissediyorum, sonra kayboluyor. Kolu bacağı filan mı? Bebem ısrarla makat geliş, o çıkıntının nesi olduğunu da anlamıyorum. Sizlere bir sormak istedim☺️
1tazeanne1tazebaba Novaa benimde hep solda küçük tepecik oluyor bende poposu diye düşünüyorum bendim bebek de daha dönmemiş ☺️