Ebrugy Kızlar 38+5 haftalığım nst de hafif sancım çıkıyor ama normalde iyiyim bugün ise adet olacakmış gibi hafif karın ağrısı kasigima vuruyor vajinal ağrı çok artık dinlemiyorum sağa sola duşa girip rahatlama isteği geliyor
CEYDAASH Ebrugy 38+2 oldum bende dünden beri o sancı bende de var ama rahatsız edecek durumda değil. Hastaneye giderim de yine birşeym cıkmaz diye gitmedm. Aynı anda doğursak mı 😅
3prens71 Ebrugy 38 gırmıstım nst cok cok hafıf agrım cıktı ama ben baya baya hıssttım vajınada bıcak agrısı gbı dr baktı 4 cm acılmam varmıs sezeryanlı oldugum ıcın acıl aldı hemen
CEYDAASH Ebrugy Evet ilk inşallah. Acemi oldgm için her ağrıda gidipte birşey çıkmadgnda sanki tuhaf bakışlar altında kalıyormuşm gibi hissettgm için artık gitmiyorum hastaneye 😅
Ebrugy Hareketlerini hissediyor musun peki benim karnım çok sert olmaya başladı hareketlerini hissetmiyorum doktorum da acil.nst ye gitmen lazım öyle durum da diyor girdim salı günü gayet normal herşey yine aynı hissetmiyorum napacagim bilemedimm
CEYDAASH Ebrugy Evet hissediyorum ama eskisi gibi çok sık değil artık. Önceden yemekten sonra durmazdı yerinde
CEYDAASH Ebrugy Hiç hissetmiyorsan kesinlikle gitmelisin, görümcem hamileliğnde bu sebeple hastaneye gitmiş ve bebekle ilgili problem olduğu için direk doğuma almışlar.